lørdag 8. november 2008

Gjesterom/hjemmekontoret so far

Dette har vært en effektiv dag! Køyesenga er montert, det samme er skrivebordet - blogger herfra nu! Litt styling har det blitt, men fortsatt gjenstår en del småtteri. Den ene tallerkenhyllen passer over senga, så den skal bli hvit ila et par dager - nå er jeg jo en racer på å male ;)

Her er litt bilder før og etter - så langt da!

Før: Kjempefin seng (Hemnes/Ikea), men hva hjelper det, når den tar halve rommet og gir null andre muligheter.
Køyesenga males før montering:Herlig stor arbeidspult, her kommer en permanent plass for samboerens hjemmekontor, og fortsatt er det god plass til min laptop eller symaskin:
Her er senga. Superfornøyd med den! Madrass til overkøya skal handles til uka, og jeg skal sy et par putetrekk av de samme stoffene som jeg har brukt på vimpelrekka :)
Herlig med sånne effektive dager med store resultater, blir gira og kreativiteten blomstrer! Nå må batteriene lades litt før en ny morsom dag i morgen - god lørdagskveld :)

3 kommentarer:

sandra sa...

så fint det ble:) søtt med de flagg greiene! det er vel bare pynt??

Klaffen sa...

Så flott det ble! Super løsning og så lyst og fint det ble! Topp altså. ha en fin dag. klem

Bjørkely sa...

Det var kjempeflott.. både før og etter!! :)

Elsker hemnes serien, og en slik segn vil jeg ha! :)