søndag 16. november 2008

Dagen derpå

I går var jeg på en utrolig hyggelig fest. 17 feststemte damer fra samme nabolag møttes til julebord hos én av oss, og koste oss med nydelig tapas, godt drikke og masse skravling. Vi var hos C, som har et helt fantastisk flott hus, og som i tillegg laget maten og handlet inn smågaver til quizpremier (og fikk husvasken både før og etter i tillegg!). Alle ble imponert over Cs hus, perfekt innredet i hvit romantisk stil, med blanding av nytt, arvestykker, bruktfunn og kunst. Vi har allerede gjort det klart at hun blir nødt til å huse oss neste år også, prestasjonsangsten har tatt oss andre både hva gjelder hus og mat ;) Neida, vi får ikke tro det er så ille med oss andre, men at det var til inspirasjon er helt klart!

Det er ikke ofte jeg er på party til 3 på morningen, og vi har hatt en rolig søndag, Tiril har vært på dansetrening før forestillingen neste helg, og Thea tegner og koser seg. Nå har jentene besøk av to venninner på 5 og 10 år, og det lekes heftig i andre etasje. Far i huset har laget vossakorv, raspeballer og kålrotstappe til middag, og jeg koser meg nå med en kopp te mens husmannskosten fordøyes :)Ønsker alle en fortsatt fin søndagskveld, og en strålende ny uke!

2 kommentarer:

Anna Lisa sa...

Koselig blogg du har:)
Takk for helsinga:)
Ha en fin søndagkveld
Klem

Anonym sa...

Tack söta du för gullig kommentar!Läs gärna mitt nya inlägg! Vilken fin blogg du har, ska vi prenumerera på varandras via bloggkoll?? =) Kram/ Diana