onsdag 5. november 2008

Albertine, småflau (?) og maleprosjekt

I morges var det usikkert hvordan formen til Tiril var, etter en skikkelig sjaber dag i går. Vi valgte derfor en rolig dag, og fri fra barnehagen. Det viste seg utover formiddagen at hun var i ganske fin og vanlig form. Vi reiste derfor på besøk til min bestemor, hennes oldemor, det var veldig lenge siden sist. Det var veldig hyggelig, jeg er glad vi fikk anledning.

Det betydde også at vi var i nærheten av Albertines verden, og reiste innom og hentet et glasskrin fra Lisbeth Dahl som Ann-Helen hadde lagt av til meg etter et par leterunder på lageret :) Siden Ann-Helen var i butikken fikk vi også møttes "live". Jeg synes i etterkant at jeg kunne ha presentert meg litt bedre, men synes det var litt rart også å plutselig møte noen man har pratet med på nettet, og liksom kjenner litt samtidig som man ikke kjenner hverandre helt allikevel... ;) Du skjønner kanskje hva jeg mener, Ann-Helen, og jeg synes var koselig å treffe deg altså! Synes kanskje at denne blogginga er litt sånn småflaut innimellom, jeg nemlig. Én ting er kommentarer på bloggen (eeelsker det!), men feks face-to-face kommentarer fra folk jeg kjenner, men som jeg ikke visste at har lest bloggen, det synes jeg er litt awkward, for å si det på godt norsk...

Uansett, her er det flotte skrinet, samt et par meter blonde og et par lysskåler som alltids kommer godt med til vertinnegaver o.l:
Skrinet er installert på badet, og huser mine fjonge øredobber.
Ellers har jeg holdt til på gjesterommet/hjemmekontoret de siste kveldene. En plain Mydal fra Ikea blir eggehvit, og det må skje før den monteres ettersom den skal stå på tvers i det smale rommet. På bildet under er grunning påført, etter et par timers innsats nå i kveld har det kommet på et malingsstrøk også. Jeg håper at det skal være nok, er spent på å se i morgen.
Gudd nait!

1 kommentar:

Synnøve sa...

Hei hei! Tusen takk for koselig kommentar hos meg på dagen min :) Ja kjenner meg igjen i det du sier, kunne tenkt meg å dratt på bloggetreff en gang, men det hadde nok ikke vært uten et tonn sommerfugler i magen tenker jeg, hihi... ;) Fint det skrinet, Lisbeth Dahl har så mye lekkert...! Koselig blogg du har også :) Ha en fin dag! Synnøve