søndag 28. desember 2008

Julejentene

På julaften var det stas med nye kjoler:
Tapaslaget med familie 2. juledag ble en suksess. Stor felles innsats, masse digg, og selvsagt aaaltfor mye mat... :)
I dag har vi hatt besøk av venner som bor i utlandet og som vi derfor sjelden ser, til stor stas for både barn og voksne. Og tenk, etter alle opplevelser så langt i jula er det fortsatt en uke til med fri! En av de nærmeste dagene akter jeg å valfarte til Ikea. Fikk litt penger til jul, og ønsker meg hvite Arv-tallerkner. Sikkert stor sjanse for bomtur, ettersom de er populære og har vært utsolgt andre ganger jeg har vært og kikket, men jeg tar det som en tur :) Litt annet smått til kjøkkenet står også på lista:

Til slutt et bilde av jentene med noen av gavene det ble satt stor pris på - sminke til Tiril og kjole (med "tanin") til Thea :)

2 kommentarer:

mette sa...

Herlige jenter! Og den maten så utrolig god ut - ble sulten jeg!!

mali-mo sa...

For noen nydelige jenter du har! Fortsatt fin juleferie ;)