torsdag 25. september 2008

Mer til lysfatet



I serien "kjøp av strengt tatt unødvendig, men veldig fint pyntestæsj" er dagens bidrag en skål fra Indiska med en ny grønn plante. Hadde veien forbi storsenteret i nærheten her, og må jo alltids innom og kikke på litt interiør. Skålen ropte egentlig på en husfred, men jeg er håpløs med husfred og endte opp med en sak kalt Peperomia. Uansett, opp på lysfatet med dem!
Nå blir det middag før en hektisk kveld, foreldremøte og rett på trening. Satser på en bloggbesøksrunde mens kveldsknekkebrødene inntas :)

3 kommentarer:

Gamlå sa...

Heisann og så koselig med lystfatet. Likte så godt det skriver her:
I serien "kjøp av strengt tatt unødvendig, men veldig fint pyntestæsj"
Tror jeg skal kopiere den serien i hodet mitt jeg.
gamlå

Daisys home sa...

Dette var jo kjempefint.Kjenner meg igjen i det du skriver ,AT DET ER STRENGT TATT UNØDVENDIG!Måtte le litt da jeg leste det.Men det er jo bare så morro å få kjøpt med seg noe nytt!Ha en fortsatt fin torsdagskveld!

aase sa...

Gøy med no nytt aier jeg bare!!! Vet hvor lett det er å finne unnskylding for å handle ja!!!Lekkert blir det ihvertfall!!!