fredag 12. september 2008

Fra hat til elsk...

Jeg har vært en ihuga motstander av Crocs og alle mulige etterlikninger. Ja, de er sikkert lette og luftige og alt sammen, og det er ikke det at jeg er så innmari motebevisst og anti av den grunn, men hallo! - svære tresko i plast i lysende blått og alle mulige knæsje farger?! Ett sted må grensen for hva som er greit gå lissom. Sånn har jeg tenkt.

Inntil jeg fikk se ei dame på jobben med litt smalere og mer ballerinasko-aktige Crocs. Hmm, måtte jeg tenke, så jo faktisk ut som perfekte labsko da, og på lab'en skal jeg være MYE fremover. Hos en av bloggedamene fant jeg link til taylorshoes.com, og sveivet avgårde en bestilling på Mary Janes, str 8, farge White Pearl. I dag kom pakka, og jeg DIGGER mine nye jobbsko :)

5 kommentarer:

Tove sa...

De var fine de crocsa dine, men jeg har tenkt som deg før. Det siste året har jeg "gitt etter" og datteren min har fått slike sko, både i rosa, grønt og blått..

Ha en flott helg:)

by Siv sa...

Ja disse crocs versjonene er jo bare hakket bedre enn de vanlige.
De er bare så utrolig gode å gå i :)
*Siv*

sandra sa...

hihi:) morsomt hvordan du pluddselig kan like noe du ikke liker;) jeg har gått for de andre, å de er jo gode å gå på!! kos dg me nye sko;)

MeyBiMe sa...

Heeelt enig med deg!!!!
Jeg også tenkte med GRUUUUU når de andre rundt meg kjøpte seg slike sko :-/
Men med tider og stunder er jeg også blitt den eier av 2 par slike herligheter!!!
:-D

Kjeruben sa...

Vel, eg holder skansen og gir meg ikkje.... enno i alle fall ;-)... Ingen Crocs her i huset nei ;-)