mandag 20. oktober 2008

Løk og lykt

I år er vi lovlig seint ute med løkplanting. Det ble en Plantasjen-tur i ettermiddag for å gjøre noe med den saken, og neste vår er det Toronto, Purple Prince og Parade som skal vise at våren er i gang :) Det er jo veeeldig trist at Plantasjen også har en interiøravdeling... Denne lykta gikk jeg forbi flere ganger, før jeg konkluderte med at den har jeg bruksområder for både sommer (henge på kroken ved lilledøra på garasjen) og vinter (på trappa, der den debuterer i denne stund). Kjøpte også gråpapir, for i år har jeg tenkt på at jeg kan tenke meg å pakke julegavene i resirkulerbart gråpapir, fremfor det glansede julepapiret som må kastes med restavfallet. Og med hyssing og noen fine hjemmelagede til/fra-lapper med feks litt gammeldags motiv eller fint Tildapapir må jo det bli riktig så lekre pakker! Var også en tur innom Europris for å kikke, og der dukket det opp rammer som passer til aftenbønn-bildene jentene skal ha på rommene sine. Etter at bildet ble tatt har jeg fått en idé om å legge grått silkepapir bak bildet i rammen, kanskje det passer enda bedre til det "slitte" papiret. Skal prøves nu!

Ingen kommentarer: