lørdag 18. oktober 2008

Frostnetter og barneutstyrsmarked

I dag har jeg jobbet som frivillig på et barneutstyrsmarked her i nærheten. 3 timers intens bretting og sortering av klær. Helt ok, for gulroten er at man får komme inn før resten av publikum og velge. Jeg er storfornøyd med hva jeg fikk ut av det - for 475 kroner fikk jeg

* skøyter til Tiril (rosa til og med!)
* vinterjakke til begge jentene
* splitter ny parkdress i str 98, som Thea hadde akutt behov for
* Bergans barnehagesekk til Thea
* regnvotter til Thea
* 2 Barbiefilmer til Tiril (til video, glemte i farta at den gode gamle videospilleren takket for seg for en stund siden, men pytt pytt)
* kjole og olabukse til Thea

Alt veldig pent, og jentene ble glade. Thea testet dressen sin ute i dag, og den satt som et skudd :)
I ettermiddag ble hun slapp og fikk litt feber, så nå kommer nok vannkoppene som har vandret i barnehagen i flere uker...

Det var nok en frostnatt i natt, og både fairy-rosene og oktoberbergknappen hadde et kledelig rimlag da vi gikk ut i formiddag.

Nå skal jeg ta meg en liten bloggrunde før sofaen blir siste stopp for kvelden, ha en fortsatt god lørdagskveld!

Ingen kommentarer: