lørdag 20. september 2008

Kjøkkenvinduene mine

På kjøkkenet er det 3 vinduer. Da vi flyttet inn for litt over 2 år siden, kom det opp limegrønne liftgardiner og matchende lampe. Fint nok, men ble ganske lei etterhvert. Nå har det en god stund vært lysekrone og beige gardiner fra Åhlens med litt hjertepynt der snorene knytes. Har også funnet ut at like potteskjulere i alle vinduene gir rolig inntrykk, og disse fine kremfargede er fra den lokale blomster- og stæsjbutikken. Orkidéen til venstre på det nederste bildet er min store stolthet, den har blomstret konstant i månedsvis :)

Fortsatt god lørdagskveld!

8 kommentarer:

Kari sa...

Hei, så hyggelig du har det:)
Jeg legger deg til på listen min:)

Ha en fortsatt hyggelig lørdags kveld:)

mammahaaland sa...

Flotte liftgardiner!
Kjempekoselige vinduer!
M:)

sandra sa...

kjeempefine gardiner:) jeg har også sett mg ut et par potter jeg skal kjøpe!! fint med 2 like, ja!!!

My home is my Castle sa...

Kjempekoselig og flotte gardiner :)

Ha en fin søndag

Home By Virginia sa...

Så koselig...!!! :) Veldig fint ja... :)
Leter fortsatt etter de perfekte liftgardinene så foreløpig er det ganske så tomt her... Men så har vi ikke noe innsyn på kjøkkenet heller så det gjør nå egentlig ikke så mye... :)

Ingunn sa...

Lekkert!!!
God søndag!

*Hege*-mine små skatter sa...

Så koselige kjøkkenvinduer du har:)

Et hverdagshjem sa...

Tusen takk for tips ang kjøkkengardiner! Det var akkurat slike gardiner jeg hadde sett for meg, de hadde passet supert her!
Desverre bor jeg langt unna Åhlens, men kan kanskje få noen snille venninner til å kjøpe for meg...Husker du prisen på de?
Ha ei fortsatt fin helg:)