onsdag 17. september 2008

God kveld i stua

I kveld er det god høststemning i stua. Barna er i seng, vi er slitne etter arbeidsdagen og det er godt å sitte på blogger'n med en kopp te og litt sjokkis. Bloggeplassen min er bak rosekvasten på spisestuebordet der, det er sentralt i forhold til både påfyll av digg på kjøkkenet og oversikt over hva som skjer på tv-fronten ;)

Gasspeisen er jeg veldig glad i. Den er termostatstyrt, og det betyr at på kalde morgener kommer man ned i en mørk stue der peisen er på, og det er en hyggelig start på dagen.

Vi fikk en flott blomsterbukett av min svigerinne og hennes venninne som overnattet her i helga, og de traff blink med hvite roser :)


Ha en fortsatt fin høstkveld!

2 kommentarer:

ANETTESHUS.COM sa...

Hei! Takk for veldig hyggelig hilsen på bloggen min!

Flotte bilder! Du har et vakkert hjem:)

Klem Anette

Torunn sa...

Hei!
Du er fra stedet skjønner jeg .-)

Koselig stemning i stua di! God helg og kos deg masse med digg! Det skal i allefall jeg....

Torunn