fredag 19. september 2008

Et lite bloggifisert sted..


Snakker her om kontoret mitt. Det vil si, jeg deler det med en kollega. Han sitter vanligvis der rett bak ryggen min, men er for tiden et halvt år i utlandet. Vi er begge veldig interiør-interesserte, og bruker tidvis litt vel mye tid på å skravle om det. Vi må vel innrømme at interessen ikke helt skinner igjenom på kontoret, men vi pynter da litt på hvert vårt vis. M digger sin Albert Einstein action figure, mitt mottrekk er en trefigur av den tsjekkiske muldvarpen fra barne-tv på tidlig åttitall.

Møblementet er vitterlig ikke av nyeste dato, men da jeg kikket litt nøyere på pulten min begynte jeg å synes at formen egentlig er veldig fin, og den hadde nok gjort seg i hvitt :)

1 kommentar:

Solveig sa...

Høres typisk ut.. Man har det fint hjemme,men ikke på jobb:) Du kunne jo malt det hvitt ja,alt blir jo så mye bedre da;) hehe. Ønsker deg ei god helg!