torsdag 4. september 2008

Ikea-tur

I går ble det en liten kveldstur til Ikea. Planen var å se nærmere på Liatorp salongbord, men resultatet ble nye gardiner til Theas rom og endelig utbyttingen av plafonden i taket på soverommet med en lysekrone! Jeg har siklet på den utvalgte siden jeg så den hos Katarina for en god stund siden, der den stråler i hennes lekre leilighet i København :) Bare navnet er jo helt herlig også - Rimfrost.

Nå skal jeg komme meg i seng, som vanlig minst en halvtime senere enn jeg burde, og kikke litt på den nye lampa før Ole Lukkøye kommer! Det siste bildet er av skytsengelen til Thea, som hun har fått av min gode venninne Camilla med familie. Den henger i vinduet og beskytter :)

1 kommentar:

Synnøve sa...

Du hadde rett det var gros hage. Jeg har sett på lampen der jeg og får og ha på soverommet. Den er fin.