tirsdag 24. mars 2009

Tre ting jeg liker nå

Inspirert av Silkepapir kommer her 3 ting som gir meg glede nå om dagen:

Oxalis'en min. Den er på full fart opp igjen for 3. året på rad, etter en kald vinter på soverommet. Ser nå at den bør få påfyll av litt ny næringsrik jord, helgen innebærer nok
en Plantasjen-tur for å fikse blant annet det. Når de har kommet seg skikkelig og attpåtil blomstrer, ser de ut som på bildet nederst (bilde fra www.flowers.org.uk).

Te med nype/bringebær, opptil flere kopper om dagen, yum! Og skulle den få selskap av en sjokolade, ja se da har man en lykkestund :)

Et (nesten) nytt skjerf. Jeg digger sånne trekant-skjerf, har noen og vil stadig ha flere!

Hva er dine tre favoritter for tiden?

1 kommentar:

Anonym sa...

Jeg er også helt hekta på skjerf! Også traff du jo spikeren på hodet når du nevnte såtid for meg, joda, jeg har planer. Men det er der det ligger nå. Denne helgen skal jeg forsøke å få satt noe ut i livet, og da skal jeg selvsagt dele!

Ha en fin dag:)

Hilsen fra
Karianne