lørdag 24. oktober 2009

Ting på gang

Endelig blir det fliser på kjøkkenet!
Resten av flisene på veggen bak vifta skal opp i dag, og fugejobben startes. Det har tatt oss 3 år å komme hit, men jammen er jeg glad vi ikke fikk gjort det da vi flyttet inn - da er nemlig sjansen stor for at det hadde vært limegrønne mosaikkfliser all over! Ikke helt sånn smaken er i dag, kan man trygt si...
Vi skal ha familiemiddag hos mine foreldre i dag, og jeg skal ha med nybakte rundstykker. Min nyeste venn og jeg har forberedt deigen:
Og mens deigen hever, sitter jeg i stua og blogger og koser meg med peisvarme - ikke så verst med høst egentlig :)

2 kommentarer:

mette sa...

Høst er deilig luft ute og innekos det :) Blir veldig fine fliser hos deg. Vi har også et sånn evigvarende "skal vi snart flislegge over kjøkkenbenken"-prosjekt...

Anonym sa...

flisene blir fine.toppers!!!!

sitter selv foran peisen med ei godis skål,datan og litjprinsessa som kozer seg i go stolen sin og ser på tv:)høst er fint,når man kan være inne og koze seg:)kaldt ute her!
ønsker deg ei go helg.klem
-britt irene-