fredag 30. oktober 2009

Etter: fliser, samt plandag

Flisene på kjøkkenet ble ferdigstilt sist helg, og vi er veldig fornøyd. Det ble mye lysere i rommet, og mer ferdig. Det rare hjørnet, som jeg ikke engang synes ble fint da Kitchen Aid'en flyttet inn for noen uker siden, ble med fliser plutselig noe annet.Beklager kornete bilder, fortsatt skjønner jeg ikke hvorfor det blir sånn. Bildene er superklare i Picasa, og jeg er langt fra Bloggers minnegrense...I dag er det planleggingsdag både i skole og barnehage, og jentene og jeg er hjemme og koser oss. Så langt har vi hatt sen frokost og en lang male-/tegne-/puslestund. Nå prøvesmaker jentene litt av Halloweengodteriet, før vi tar en liten handletur og gjør unna noen ærend.

God helg!

3 kommentarer:

rosaengler ♥ sa...

Kjempefint ble det (stilig fat hihi det har jeg også (: )
Så rart, for jeg har også problemer med bildene mine, når de kommer på bloggen- blir som du sier kornete!

Ser ut som om dere koser dere- vi skal nå lage pizzadeig også får barna "pynte" den.
ha en fortsatt fin dag

Anka sa...

Kjempe fine fliser. De ble helt riktige til kjøkknet deres syns jeg:) Håper dagen var koselig med barne hjemme. God helg.

MWH sa...

Superfine fliser, hvor har du fått tak i de?
Ønsker deg en riktig fin dag!
Marit