lørdag 2. mai 2009

Litt nytt

En liten handleutflukt i dag resulterte i økt samling av prikkete skåler - den kan jo som opplest og vedtatt aldri bli for stor! Dagens tilføyelse passer kanskje ikke helt inn i det lille lageret jeg har fra før, men ved siden av Tilda-boksene og til den lyseblå og prikkete voksduken på verandabordet blir det jo bare full klaff :)
Ser jammen at det åpner seg en mulighet til for å øke samlingen; Villmarkstausa lodder ut skål og kopphåndkle på sin nettbutikk Fra roser til retro!
Siden jeg er i det friske og fargerike hjørnet må jeg ta med et bilde fra BBC GoodHomes, tenker på Emmelines hyttekjøkken når jeg ser dette sommerlige kjøkkenet her:
Varmen fra i går er erstattet av vind i dag, så måltidene og tilværelsen tilbringes heller inne enn ute i dag. Jeg kjenner at det er på tide med et kreativt prosjekt, spørsmålet er bare hva! Sy noe, male noe, gjøre endringer i heimen. Tirils rom skal snart til pers med ny seng og gardinprosjekt, tv-veggen i stua venter fortsatt på å få sin endelige møblering, men jeg må ha noe å engasjere meg i nå kjapt. Gikk glipp av en loppis sist helg, men håper å få med meg en neste helg - håper en idé og et utgangspunkt kan treffes på der!

Fortsatt god helg herfra, med et lite kveldsstemningsbilde fra i går :)

1 kommentar:

Ingun sa...

Hei
Fint at du blir med i konkuransen. Så fin blogg du har.....