søndag 29. mars 2009

Godteposen Etsy

Jeg har handlet på Etsy et par ganger tidligere, men har egentlig ikke visst om omfanget av utvalget der. Etter å ha lest om Konstanses smykkehandlings har jeg bestilt litt selv, og etterpå surfet rundt og kikket på mangfoldet. Her er noen favoritter:


Øredobber er jeg alltid svak for, og her er et par utgaver jeg likte godt. De fargerike nederst er jo supre til et ellers hvitt og sommerlig antrekk for eksempel :) Eller til et virkelig fargerikt skjørt?:
Tiril ønsker seg drømmefanger, og dette var da en bedårende utgave:

Både babushkaer og prikker er ting vi liker godt i blogglandia, det samme med vimpelrekker. Her kan man faktisk finne alt dette på én gang, et skikkelig kinderegg av et kjøp:

En selger i Oslo lager supersøte påskebabushkaer i nydelig farger, og fra down under kan man skaffe seg en kul babushka toalettmappe:

(Alle bilder fra selgere på Etsy; Tamar, Beaky, Crushjewels, Gocksfrocks, Ravenhill, Flickettysplits)

Jeg har allerede brukt altfor mye tid på dette i dag, så nå får jeg pent lukke Etsy-godteposen og komme meg tilbake til søndagskvelden og siste helgerest :)

3 kommentarer:

Dentinista sa...

Fantastiske øredobber!!
Nyt resten av helgen!!
Mvh

Rikke sa...

De øverste øredobbene var jo nydelige da!!
Rikke:)

flickettysplits sa...

Thank you so much for featuring my babushka bag on your blog - I am so honoured! What a lovely surprise.