tirsdag 3. mars 2009

Blomster på en tirsdag

Narsissene fra sist uke var blitt laange, pistrete og tørre, og det var bare å raske med seg litt nytt fra Rema på handleturen i dag. Som Emmeline tidligere har vist er jo GreenGate-koppene ypperlige til småpotter :)
Min første ranunkel i potte har lidd en død av vanlig art hos meg. Jeg pleier å vanne plantene mine i overkant mye, og da de til og med sa i blomsterbutikken at den måtte ha mye vann, var det jo klart at den kom til å lide drukningsdøden. Den er vannet sønder og sammen, hang over kantene på den fine pilpotteskjuleren, og forsvant i går med de tørre narsissene. Nu ser alt så meeeget bedre ut på lysfatet!

Det er gressenketider, og jentene og jeg har rolige og fine kvelder. I går var det spillekveld, Tiril slo meg skikkelig i Uno før hun avsluttet med et prinsessepuslespill.Nå venter fruene, etterfulgt av reprisen på Himmelblå :)

Ingen kommentarer: