mandag 23. februar 2009

Toårsdag!

Til natten som kommer er det to år siden Thea meldte sin ankomst, og etter en god stunds slit for oss begge måtte, få komme til verden som keiserinne. Tida etterpå har gått kjempefort, og nå er hun en stor jente man kan ha fine små samtaler med og som vet hva hun vil. En herlig lillesøster! I går feiret vi med deler av familien, med pølsefest og kaker.
Mange fine presanger, noe hun hadde skjønt på forhånd, selv om hun trodde det var julenissen som skulle komme med dem :)
Tiril er aldri lei en anledning til å ta på finkjole og svinge seg litt!

En fin feiring, og i morgen venter gave fra storesøster, etterfulgt av krone og is i barnehagen.

Ellers lurer jeg på om det er noen som har gode tips til disputasgave. Jeg har ansvar for innkjøp av en gave til en disputasfest på fredag, og jeg har en plan A som kanskje ikke lar seg gjennomføre. Trenger derfor en plan B, og er litt blank. Det er til en 3-barnsmor som virkelig står på både på jobb og for familien. Hun er vel litt interessert i interiør, har nyoppusset kjøkken, men jeg vet veldig lite om stilen der. En disputasgave skal jo gjerne være noe varig, samtidig som vi synes hun fortjener noe til seg selv og noe som handler om fritid og avslapning. Tips, anyone?

2 kommentarer:

Anonym sa...

grattis me dagen til lille røverjenta di :) Tia flyg, å det e først når man har blitt mamma at man ser kor få tima man har i døgnet!

Christina sa...

Gratulerer med dagen til snuppa di! :) rart hvor fort tida går.. :)
Jeg hadde nettopp blitt gravid på denne tiden for to år siden.

Min far disputerte for mange år siden. Husker den fantastiske middagen som om det var i går.. :)
Smoking og greier.. Hihi..
Han fikk MASSE fine og varige ting. kunst, men og også noe som han skulle ha personlig. Han fikk bl.a en klokke. Også fikk han endel villmarks ting siden han er glad i å være utendørs.

Klem fra
Christina