mandag 9. februar 2009

Kulderekord

I morges var det på det kaldeste på de 2,5 årene vi har bodd her, -20,4! Og lassevis med snø er det her også, som på det meste av Østlandet. Vi har sånn parkeringssensorsak på bilen, og det bare uler i alle retninger når den er aktiv, ettersom det er is på sensorene som jeg ikke klarer å få vekk... Jammen ble det vinter!
Tiril fikk nye ski før helga, og har gått som en helt. Først treningsturer på lørdag, så hennes første skirenn i går, og enda et par turer i løypene her oppe senere på dagen. Her er det fine morsdagskortet hun hadde laget til meg i barnehagen:
Jeg brygger på en forkjølelse, tett i pappen, kald og uggen. Ble derfor hjemmekontor i dag også, og lesing i sofaen under et pledd. Nå er det store spørsmålet om jeg skal gå på pilates'en etter middag eller ikke. Det meste blir jo bedre med trening, og denne uken får jeg ikke gått på torsdagstimen ettersom jeg er alene med jentene den dagen. Se der har jeg overbevist meg selv allerede :) Til slutt et bilde av de flotte tulipanene vi fikk av besøket vårt i går:

God mandagskveld!

1 kommentar:

Anka sa...

Brrr... Ja, Herr Vinter har virkelig satt sine spor! Vi har måkt både hustak og garasjetak for snø. Man kan jo bli mindre gal av sånn sensorpiping, hehe. Håper du blir bedre.