fredag 12. desember 2008

Sakte, men sikkert går det seg til...

...med juleforberedelsene altså. Hadde store planer om husvask, frisørtime og durabelig julegavehandling i dag. Planene måtte pent justeres noe da de ringte fra barnehagen på formiddagen, og ba meg hente en Thea med 39 i feber. Hun var ganske slappfisk og sovnet sågar litt på sofaen. I kveld har hun virket i farta igjen, men våkner og er ganske varm nå etter leggetid.Jeg fikk allikevel laget brente mandler, det gjør seg jo nesten selv. Samboeren måtte overta hjemme da jeg hadde frisøravtale, og selv om husvasken utgikk for min del, støvsuget han mens jeg var borte :)

I går fikk jeg juleklistremerkene jeg bestilte hos Petrified in Pink. Veldig fine, kan anbefales :) Julekortene kom også for et par dager siden, så i løpet av noen timer i går ble alt mekket sammen, og sendt i dag. Nok en aktivitet kan krysses av på lista! Og ja, det er en "Keep calm and carry on"-plakat som skimtes der oppe i hörnan, det er nyyydelig lyyyseblå, og har så langt havnet i hvit ramme over brettbordet i stua - bilde kommer nok en dag. Petra hadde også sendt med en liten pose av sin favoritt-te, den skal testes i løpet av julen!Jeg fikk også nær ferdigstilt julegavehandlingen i dag, og litt av hvert av mat har kommet på plass i fryser og skap. Den røde sausen til riskremen skal i år serveres fra min nye prikkete GG-mugge :)Mye aktivitet altså, og dagen startet i tillegg med lucia i barnehagen 07.15. Etter litt pizza-loftovers nå blir det nok ikke lenge til leggetid... Ha en super helg, her må helgas aktiviteter pent legges rundt barnebursdager Tiril er bedt i, én på lørdag og én på søndag - full fres!

Ingen kommentarer: