onsdag 22. oktober 2008

Utfordring

Ta da - min første utfordring! Den har jeg fått fra Anka i Fra blokk til hus, som storkoser seg i splitter nytt hus - fortsett å kose deg med den nye tilværelsen!

Det handler om 6 ting som gjør meg glad akkurat nå, og here goes:

* Gaven jeg nettopp fikk av min oppmerksomme og kjære nabo K, se bilde nederst :)

* Thea ser ut til å ha lurt vannkoppevirusene, og det blir Sverigetur til jentenes tante og onkel til helga

* Tiril og jeg fikk endelig plantet tulipanløkene i dag, så da kan vi glede oss til fine farger i bedene til våren

* Vi er i gang med prosjekt "gjesterom/fryseroppbevaringsrom/-hobbyrom becomes gjesterom/fryseroppbevaringsrom/-hobbyrom/hjemmekontor". Har solgt den altfor store Hemnes dagsenga på Finn (gjett om den var poppis!), og nå blir det køyeseng og en etterlengtet stor arbeidspult! (Har sikret før-bilder, men det kan nok ta litt tid før det blir etter-bilder...)

* Det viste seg at vinterdekkene på hvitebilen var så supre at vi kunne returnere de nye dekkene vi hadde bestilt - 3000 kroner spart! Kommer GODT med nå!

* Ikke 6 enda? Ok, 2 par nye dingleøredobber jeg kjøpte i dag. Inspirert som jeg er av Glamourbibliotekaren, har fine og helst litt lange øredobber blitt min lille hverdagsglamour (fresher opp enhver labfrakk!) :)

Ha en fortsatt strålende aften!

1 kommentar:

Albertines verden sa...

Hei. Jeg skjønner hva du mener. Er litt usikker på om jeg har flere, men skal sjekke nede på lagret i morgen, for å være sikker. Skal gi deg en tilbakemelding, jeg. Har ikke fått vært på Ski storsenter etter nyåpningen, men har skjønt på andre som har vært der at vi har litt forskjellig stil. Etter hva jeg har har fått info om, så har vi bare Lisbeth Dahl som felles leverandør. Fortsatt fin uke!