torsdag 23. oktober 2008

Idéer og ønsker til hjemmekontoret

Prosjekt hjemmekontor er igang. Det innebærer i stor grad IKEA, men det er jo artig å hente inspirasjon og se på fine ting rundt omkring. Hos Pottery Barn fant jeg disse fine favorittene:
Noe á la den hylla over burde jo være mulig å lage selv ut fra en sånn minikommode fra ikea, et par planker og noen rundpinner?!? Hmmm....!

Andre idéer (litt sånn note to self):

* romantisere liftgardinen med blonder og bånd
* den nye hjertelykten i vinduet, sammen med en deilig grønn plante
* oppbevaringsmuligheter på enden av høyskapet ved skrivebordet (til feks innpakningspapir) - en kurv med håndtak samt en knaggrekke til sakser o.l
* alternativ oppbevaring av gavepapir: henge sånn bøyle-vinstativ under skrivebordsplaten
* hylle over vinduet for bokser og bøker

Moro med prosjekt :) Men planleggingen tar en pause nå, for nå er det Pilates! So long!

4 kommentarer:

Ramme Alvor sa...

Oi! EI som gjer alvor av treningsintensjonar :)

Tusen takk for fin kommentar, glad nokon ser meg her på internetten :)

Eg er i same båt som deg. Driv og tenkjer ut korleis eg kan få kontordelen litt meir hipp. No er det kaos og rot, lite vakkert og svært upraktisk. Noterar meg det du har notert deg :)

Du må ha ei flott helg!
Britt

Bjørkely sa...

ååååå! Jeg skulle gjerne hatt en slik hylle fra pottery barn..
Den hadde passet perfekt..
Du får kaste deg rundt og prøve å lage en slik :)

elisabeth sa...

Jepp, her var det mye jeg kunne tenkt meg...men jeg har jo fått dusj, så jeg må jo være fornøyd en stund;)
GOD LØRDAG!

Prinser og Prinsesser v/ Irene Brenna sa...

Stilig!