lørdag 28. november 2009

Ferdige julekalenderposer

Sent i går fikk jeg litt kreativ lyst, og på et par timer ble de to julekalenderposene til.Sying på gefühlen kaller jeg dette, men jeg er strålende fornøyd :)
Nå funderer jeg på å kutte innpakningspapiret, at det er nok spenning i å åpne posen og se etter hva som er nedi.
Thea og jeg har en superslapp dag så langt. Mye morgen-TV, sen frokost og nå litt lek og skravling på kjøkkenet mens mor blogger.

Hvis vi er heldige, får vi Tiril hjem på mandag. Det er min bursdag, og finere bursdagsgave kan jeg ikke tenke meg - krysser fingrene for det :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Herregud så flink du er Heidi!!
Ja det er nok den beste bursdagsgaven du kan få nå kan jeg tenke meg!!Koselig å se "lillemor" også! ;-)

Hilsen en lettet tante! ;o)) (Monica)