søndag 30. august 2009

Smykker og skrin

Mine Etsy-kjøp er i hus, det samme er skrinet jeg skal ha alt stæsjet i. Jeg er strålende fornøyd med smykkeskrinet fra Créme de la créme, med hele 18 smårom og en skuff under skal det være mulig å la være å rote. Men stort er det, så nå må Thea snart se å slutte med bleier så jeg kan ha bleiehylla til alt mitt tilbehør ;)Det ble litt fugletema på øredobbfronten ser jeg nå. Uglene er i keramikk med søte små metallføtter. Fuglene i sølvrammer er opprinnelig asjetter, artig gjenbruk. De gule har jeg siklet på før, men først nå ble de mine. I følge selgeren er de fra ca 1910, og hun har kjøpt dem på et 'estate sale' i West Sussex. Hvis det stemmer, er det jo skikkelig vintage og litt historie bak. Men jeg liker dem uansett, historie eller ei :)
Nå blir det snart vafler her i huset etter en fin høstsøndag - ha en fin ny uke!

1 kommentar:

LYKKEBO sa...

Flott skrin! Smart med flere rom..Mine smykker ligger i en stor floke!!

God kveld:)
Klem