søndag 23. august 2009

Prosjektstatus

Settekassa er nå malt to strøk, men jeg har ikke bestemt hva slags papir jeg skal ha i bakgrunnen, heller ikke hvor den skal få henge. Det eneste jeg er sikker på er at papiret skal festes med teip, og ikke settes fast for evig og alltid med lim. Mens jeg er i farta med malerkosten får speilet på soverommet seg en omgang også, har vært lei den bøkefargen i lang tid. Her er før-bilde, det må nok få litt mer farge før etter-bilde kan vises.
Litt shopping har det blitt i kveld også, minsann - dette smykkeskrinet hos Créme de la créme har jeg siklet på lenge. Nå er det bestilt, og jeg satser på at bedre organisering av diverse halskjeder (nå ligger de i en haug langt inni et av skapene på badet), samt alle mine fine og noen nye øredobber skal gi mer schwung over antrekkene i høst. Det vil si freshe opp labfrakken, hehe, ikke akkurat drakt og dress der jeg jobber ;)
Til slutt litt om en liten konkurranse hos Rosa Engler, hvem vil vel ikke vinne denne fine Green Gate-boksen med jordbærte!

2 kommentarer:

rosaengler ♥ sa...

Så fin den settekassen ble ♡ og tusen takk for at du linker. Lykke til.

Ang å feste papir/stoff bak, bruk slik grønn guffe (som Tiril sier *knise* ) fås kjøpt hos bokhandelen og en kan ta av og på uten merker, den sitter mye bedre enn teip i tillegg.
Ha en fin start på uka i morgen ♡ klemmer

Anka sa...

Settekasse gir meg barndomsminner:) Denne blir riktig så fin og så kult med mønstret papir i bakgrunnen:) Ønsker deg en god start på uka.