lørdag 15. august 2009

Blomster, lys og Etsy

En sliten orkidé har i dag blitt erstattet av en hvit alpefiol (igjen utrolig hva de har på Rema!). Inntil nå har jeg tenkt at det er en skikkelig bestemorsblomst, men jammen synes jeg den hvite varianten er nydelig. Samme oppdagelse hadde jeg for litt siden med Flittig Lise, nok et typisk bestemorblomstnavn, men jammen er den blitt en favoritt:I dag er det skikkelig ruskevær og regn. Da får man trøste seg med at man iallefall kan kose seg med tente lys! I vår surfet jeg rundt på Etsy og viste litt av alt det flotte man kan finne der. Da endte jeg opp med å handle noen smykker jeg er veldig fornøyde med:
I dag har jeg atter hatt en Etsy-runde, og følgende er snart på vei i posten:
Skjerfsamlingen har også blitt utvidet i dag, så nå skulle høstens tilbehør vel snart være i boks ;)
Fortsatt god helg :)

1 kommentar:

AK sa...

hei! Kos blogg, og nydelige smykker fra Etsy! Der kan man virkelig finne de helt utrolige ting!!kan sitte og titte der i timesvis.....Ha en fortsatt fin kveld! Klem AK;)