fredag 22. mai 2009

Blomster og kryss i taket

I dag regner det og er ganske grått, men i går var det suverent vær. Fint bildevær både inne og ute, og jeg flakset litt rundt med kamera. Som vanlig går det mye i blomster, små store gleder her i livet :)Jeg overrasket meg selv med en joggetur i går, det er ikke hverdags. Torsdagstreningen falt bort siden det var helligdag, og jeg følte for å bruke litt energi. Det er først nå, etter å ha bodd rett ved både skog og idrettsbane i ganske nøyaktig 3 år, at det har slått meg at det faktisk er noe jeg kan benytte meg av til trening... ;)

I motsetning til tidligere forsøk på å begynne å jogge var dette en positiv opplevelse, utgangsformen er bedre nå enn hva den har vært de andre gangene. Skal derfor ikke se bort fra at det kan skje igjen! Belønningen var også grei, kveldsmat med interiørblad i nærvær av noen buskekvaster jeg rasket med meg på turen :)

3 kommentarer:

Jannicke sa...

Flotte collager!
Og den nabohunden var utrolig søt.... ;o)
Ha en fin fredag! J.

Ann-Cathrin sa...

Så lekre bilder! Vakkert:)

Nabo'n sa...

Flinka!! Kan du ikke blåse litt inspirasjon over plenen? :p