søndag 17. januar 2010

TTT

Jepp, ting tar tid... Fortsatt lar den siste handleturen før tv-veggen i stua er ferdig vente på seg. Litt utfordrende å leve med for en som helst skal ha alle prosjekter ferdigstilt i går, men fy skam for et luksusproblem.Litt stæsjing gjøres i mellomtiden, mye kos i tulipaner og zinkhus som dere sikkert vet ;) Og når tulipaner endelig å få tak i igjen og selges på 3 for 2-tilbud, er det bare å hamstre på og spre rundt i heimen! Disse jeg fant på fredag (tulianens dag forøvrig, må vite!) er lyselyserosa-hvite, og helt nydelige :)Før det hele er på plass er dette fortsatt alt som vil vises fra tv-veggen. Stikkord videre er dører, bildelist, rammer-rammer-rammer og kabelskjuler...

Og du, om du ikke har gjort det allerede: Kom deg innom en hjelpeorganisasjon og gi støtte til jordskjelvofrene på Haiti! Jeg støtter Unicef, det samme kan du gjøre hur enkelt som helst via linken på bildet:

Ha en strålende ny uke!

1 kommentar:

Bo med Lena sa...

Hva...10kr...??? Åh...det skulle vært meg!! Man kan virkelig gjøre noen scoop. Når jeg var veldig mye yngre var jeg vikar på Sophies Minde i Oslo og der brukte malerne som pusset opp 7-stolene til Arne Jacobsen til å stå og male på! Kollegaen min klarte å lure til seg 12 stykker GRATIS.