torsdag 28. januar 2010

Blomster og Bestå

O ljuva tulipansesong! Når Rema selger 7 for 29,- er det bare å finne frem det man har av vaser og fylle opp!
I bakgrunnen under her skimtes stuas storprosjekt i januar, tv-veggen. En diger Bonde tv-benk er kastet ut til fordel for en rad Bestå-skap med glatte hvite dører. Voila, flere kvadratmeter større stue (iallefall føles det sånn)!
Her må jeg si Ikea har vært dårlige på å få frem mulighetene med Bestå-serien. I hodet har jeg hatt et klart bilde av hvordan veggen skulle bli, og som mange andre kunne jeg nesten stilt opp i kvitt eller dobbelt om Ikeas sortiment. Allikevel har jeg lett i flere år nå uten å skjønne at Bestå kunne være en løsning.
Bestå har jeg inntil nå forbundet med digre moduler av type dekke-hele-veggen-med barskap-og-det-hele-totalløsning. Det var nok etter et av mange besøk hos Den gode feen at potensialet virkelig ble klart for meg - slanke, hvite skap som gjør lite ut av seg, rommer mye og ikke minst tillatter en del stæsjing på toppen :)
Jeg er fortsatt knipen med "full frontal"-bilder ettersom det er litt jobb som skal gjøres på veggen ved siden av tv'en også. Vi snakker bildelist som skal males og henges opp, bilder som skal printes til diverse rammer osv osv. Kosejobb, med andre ord :)

Ingen kommentarer: