lørdag 26. desember 2009

Dukkevogn og hyggelig besøk

Thea elsker dukkevogner, men høst og vinter er det dårlig med dukkevognvær ute. Til jul fikk hun en derfor en vogn til å bruke inne. Det ble stor suksess, og vogna er med stort sett overalt hvor hun befinner seg i huset. Jeg koste meg med å sy dynetrekk av overskuddsstoff fra kalenderposene, og dokka ser ut til å ha det riktig så bra :) Ute har det kommet en god halvmeter med snø, og det var mye å måke i dag - men ikke for meg, heldigvis :) Nå har temperaturen sunket til -10, og kaldere skal det bli. Det blir harde tider for småfuglene, som allerede er superivrige på neket. Vi må nok skaffe mer mat til det koselige besøket!

3 kommentarer:

Anka sa...

Så gøy å se et fuglenek fullt av fugler! Her laver det ned med snø... Er så heldig at vi har en bonde som kommer med traktoren å måker for oss;) Kan tenke meg dukkevogn er stas. Den var jo riktig så fin! God jul videre.

Christine C sa...

Så koselige bilder av gulspurvene i neket deres! Her har det også lavet godt ned disse juledagene, men nå har det heldigvis gitt seg.
Herlig dukkevogn jenta di har fått - skjønner godt at den gjorde lykken.

Fortsatt god jul :)

rosaengler ♥ sa...

Så morsomt å se de fine fuglene :)

Nyydelig dukkevogn,og tilbehør ♥
Juleklemmer, pistasjnøtter hørtes fryktelig godt ut, tror jeg skal prøve det- Takk for tips ♥