tirsdag 4. august 2009

Mummikopper

Her er seneste tilskudd til mummikoppsamlingen. Som vanlig har jeg betalt blodpris for dem, en halv liter for hver er det vel, hehe. Sist jeg var i blodbanken hadde de ikke flere igjen, derfor fikk jeg to i dag. Den med striper og mummipappa er en sommerspesial, og jeg hadde håpet veldig at de skulle ha den (juhu, Ellen!), ettersom jeg er så glad i vinterspesialen jeg fikk i vinter.

Nå har jeg ni kopper i samlingen, blant annet disse:

Og det er jo fortsatt mange flotte man ønske seg, blant annet disse:


Ettersom jeg har gitt blod kan jeg jo ikke løpe i dag, så da sitter jeg og spiser potetgull istedet... Håper du har en like givende kveld ;)

3 kommentarer:

Bjørkely sa...

hei hei!
For noen flotte kopper. De var så artige. Jeg visste ikke de hadde så flotte "premier" i blodbanken :)

Anonym sa...

Hei

Sånn en fin måte å hjelpe andre på, og artig at man itillegg får noe for det.

Kuuule kopper ;o)

Klem Jeanette

AK sa...

og JA til Mumi!!Jeg samler selv, men har bare rukket å få to av blodsugerne, da jeg har hatt et avbrekk med graviditet og amming, men nå skal jeg melde meg igjen, så jeg får flere i samlingen!!Klem AK;)