onsdag 29. juli 2009

Tirils rom

Vi har vært borte på ferie i ti dager, derfor er jeg så treig med å svare dere som har lurt på ting fra innlegg før ferien. Svar kommer! Jeg har mye jeg vil vise fra ferien. Lite interiør, men mye fint eksteriør til inspirasjon og ren glede :)

Her og nå vil jeg starte med å vise endringene i Tiril sitt rom, som ble gjort før ferietur. Hun er skolejente nå, og det var på tide med større seng og en hyggelig sovekrok. Førbilder finnes her, og her er hvordan det ser ut nå: Gardinkappe, kappelaken, laken og putevar med kant fra Ellos, rosa sengetøy med hvite prikker fra Princess, og sengeteppe fra Kid. Gardinskinne fra Princess, og lampe, blondegardin og blomster med potter i vinduskarmen fra Ikea, vimpelrekken har jeg sydd selv.

Eieren av rommet er kjempefornøyd, og har kost seg med rydding og styling på rommet sitt etter at vi kom hjem i dag :)

1 kommentar:

Cecilie sa...

For et nydelig jenterom! Så søte farger, og nydelige vimpler over sengen!

Ha en fin onsdagskveld!

klem, cecilie