søndag 23. november 2008

Friske igjen!

Kort fortalt har hele gjengen vært syke denne uka, men nå er vi endelig back in business! Jammen skal man ikke være syk lenge før man verdsetter å ha litt energi :) Vi har fått vasket ut sykdommen av huset i dag, og i løpet av den siste uken har vaskemaskinen virkelig fått kjørt seg! Sola har tittet frem, og jeg måtte dokumentere nydelige roser og nyvasket kjøkken ;) Det har snødd bare bittelittegrann her, men nok til at vi prøvde oss med julekortbilder i dag. Det ble vellykket, så enda en juleforberedelse er i boks. Fra Petrified in Pink har jeg bestilt klistremerker med "god jul og godt nyttår ønsker" og så navnene våre. Håper på å finne et bildeprintested som printer bildene med postkortlinjer bak (noen som har tips, kanskje?), så er tanken å klistre på et merke, skrive navn og adresse på mottaker og done deal. Noen synes kanskje ikke det blir personlig nok, men vi sender mange julekort, og det er bedre med en sånn hilsen enn ingen hilsen i det hele tatt, tenker nå jeg.

Ser det er mye julepynting omkring, både i blogglandia og nabolaget på kollen. Jeg er ikke helt klar for det enda, men adventskalenderen med gaver er da iallefall i boks. I kveld fikset jeg sammen adventslysene også, en enkel sak: Første søndag i advent sammenfaller som så mange ganger før med min bursdag, så adventslysene (iallefall ett da!) skal få debutere i et lite familieselskap neste søndag :)

Ingen kommentarer: