søndag 2. november 2008

Etterlysning: Lekkert skap!

For noen uker siden leste jeg en blogg der noen hadde gitt et gammelt skap/skjenk av typen på bildet nedenfor (fra Finn.no) en skikkelig make over. Det var utrolig forseggjort, med tapet inni dørene og duse lekre farger. Er det noen som også kan huske dette, evt var det ditt skap? Jeg klarer nemlig ikke å finne igjen innlegget nå, og skulle gjerne ha sett litt mer på det.

Min bestemor har flyttet i omsorgsbolig, og skal kvitte seg med en stor del av møblene sine. Det er lenge siden jeg har vært på soverommet hennes, men jeg husker at hun har et sånt stort halvhøyt lintøyskap, og jeg lurer på om det er dumt å la sjansen gå fra seg. Men jeg må ha inspirasjon, og andre her i huset må også ha hjelp til å se for seg hva det er jeg mener ;)

Det er isåfall denne veggen jeg tenker at kunne fått en forandring, o store Bonde har ikke så gode oppbevaringsmuligheter som jeg trodde...

Og til slutt et bilde fra kveldsmaten, det ble scones i dag :)

4 kommentarer:

Fru Fjeldhammer sa...

hmmm... kan det være en av flittiglisene?

Fru Fjeldhammer sa...

ja, det er lilleflittig som har malt et slikt skap og har tapet inni dørene.. scroll ned til 26august...

Huset på kollen sa...

Ser man det ja, det var raskt svar, takker! Men jeg mener at jeg har sett enda ett til også, som har dratt det enda lenger, med mer dekor inni...!

[ barn i heimen ] sa...

Heldige deg!!! Det var fint skap... Kjenner meg igjen i det du har sagt i profilen din. Jeg er også der at jeg åpner opp for mer shabby ting... Ganske kjekt med nye elementer!!