lørdag 7. februar 2009

Shopping i snøføyka

For en vannvittig snøvær! Jeg måtte ut på en kjøretur i dag, og en stund så det ut til at en snøfonn ved Rema var dagens endepunkt... Jeg var alene på jakt etter skistaver til Tiril, og kunne jo da kikke på litt andre saker også. Litt nytt småstæsj ble med hjem. Endelig fant jeg det minste av smykketrærne fra Lisbeth Dahl, for å ha øredobbene maksimalt lettilgjengelig. Noen fake ranunkler fant jeg også, supert på badet vårt.En gartnerbutikk som har hatt godt utvalg i interiørvarer ble nylig kjøpt opp av Plantasjen. Dermed forsvinner interiøret (det samme har forøvrig gartnerne, nå er det bare sånne som er flinkest i kassa igjen...), og de solgte ut alt til 70%! 66 kroner for alt på bildet til venstre under - gjør seg med litt sink da :)Åhlens har begynt med vanter, votter, skjerf o.l., og på salg fant jeg et ålreit skjerf. Jeg bruker mye tynne topper, gjerne med litt åpen hals, og da er et skjerf i halsen supert. Helst sånne store firkantede, som kan brettes til en trekant og danderes litt sånn cowboy-aktig ;) Og jaggu ble det ikke ny mobil her om dagen også, så nå har jeg tilfredsstilt shoppinglysten på de fleste arenaer for en stund!Jentene har vært litt ute i dag, Tiril har øvd seg på nye ski til skidag her i morgen. Thea hadde en fin formiddagsstund med klistremerker, en favorittaktivitet i tillegg til tegning :)Nå akter jeg å finne et glass med noe rødt og italiensk, mulig akkompagnert av Freias ypperlige mørke sjokolade m/pistasjnøtter - ha en strålende lørdagskveld!

2 kommentarer:

Hilsen fra landet sa...

Grattis med investeringene! Jammen er det den mobilen jeg så reklame for og lurte på. Spennende om du blir fornøyd.

Cornelias Hus/Chez Nous sa...

Hei, her har jeg ikke dristet meg ut i det hele tatt idag. Fine ting du fikk kjøpt, men synd på de små nisjebutikkene som blir kjøpt opp av store kjeder.

Klem fra Ida