lørdag 14. februar 2009

Ny kjole og litt diverse fra en lørdag

Thea har fått ny kjole med matchende tights, og jeg skulle ønske de fantes i voksenstørrelse! Jeg er inge rosaelsker, men disse stoffene synes jeg bare var så supre sammen:
Thea digger den selv også, her ved frokosten og i en lekestund i storesøsters seng, hvor hun forøvrig endelig fikk lyd i fiskefløyta :)

Tiril har vært i skiløpa igjen i dag, ca fem kilometer gikk hun i dag!

Jeg har som vanlig tatt litt bilder av blomster i det fine lyset, og i dag er det de lilla tulipanene vi fikk av noen besøkende sist søndag, som er foreviget. Har klippet dem ned ettersom de slanget seg i alle retninger, men ellers er jeg imponert over hvor fine de fortsatt er. Da jeg knotet med makrofoto fikk jeg se at de er gule inni, og det gjør dem jo enda finere :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hyggelige bilder, herlige farger, fin Blogg ღ
Ha en fin søndag videre, vi har vært på skitur og nå lager vi Focaccia brød og deilig kyllingsalat!!!
Vi blogges, klem