torsdag 1. januar 2009

På tykk is

I dag har vi vært et par timer på isen på et vann i nærheten. Alle fisket, og Thea fikk sin første fisk - en liten abbor! Selvfølgelig var mitt kamera tomt for strøm akkurat da det skjedde, så det er en udokumentert hendelse, dessverre. Vi hadde med sparken til Tiril, og det var jammen redningen for Thea som syntes det var altfor glatt. Hun satt fornøyd på sparken, og sov nesten en time i vogna der ute også. Tiril hadde med skøytene sine, og øvde seg litt bak sparken og hengende etter oss. Hun har ikke fått til å gå skikkelig enda, men med dette kalde været og fortsatt noen fridager er det iallefall mer tid til å øve :)Interiørmessig forsvinner det smått om senn litt rødt her også, i dag er det spisestuebordet som har antatt mer vårlige toner. Og jeg kjører 80-tallsstil i dag med leggvarmere over tightsen. Veldig deilig i 14 minus - selv om jeg er inne, og på bildet har en rolig stund med siste BoligPluss i køyesenga :)Tudelu på årets første dag!

4 kommentarer:

susan`s side sa...

Så fin blogg du har, her skal jeg følge med.
De islyktene er det noe du har lagd selv?

susan`s side sa...

Da får jeg gå ut å helle vann i noen bøtter jeg også for å få sånne lyskykter.
Bildene av barnerommene har vært på annen blogg; Foreldremanualen så du har sikkert sett de der.

Klaffen sa...

Oj oj, fiks a gitt! Så flotte opplevelser for ungene! En skikkelig barneflinkis!!! Ønsker deg en strålende dag

Unknown sa...

Jeg har tittet inn til deg...koselig blogg du har.
Du er også velkommen til meg, å se bilder fra min nye bok Sjarmerende Gjenbruk som kommer ut i midten av januar.
Klem...Ellen