søndag 17. august 2008

Mer kveldskos og "ny" tallerkenhylle

Ny variant av kveldskosen testet ut tidligere i uka ble laget i dag, denne gang med rabarbra. Det var vellykket og god dessert, og enda er det mye igjen som skal nytes med vaniljesaus i morgen - enda godt at treninga starter for fullt igjen til uka ;)

Ellers ble det litt snakk om en tallerkenhylle mine foreldre hadde på kjøkkenet før de pusset opp for en stund tilbake. De trodde den var havnet på fyllinga, men det viste seg at den lå fint i kjelleren og ventet på meg :) Den har en av brødrene til farfar laget, og den er rosemalt og greier. Fint nok det, men ikke helt min stil, så den skal grunnes og males på lik linje med den brune jeg kjøpte på Samsø.

Ser for meg at den ene havner i stua, mens den andre havner på det forøvrig altfor lille gjeste-/hobbyrommet. Der leser vi ofte for Tiril på kveldene nå, endelig har vi beveget oss noe vekk fra prinsessehistoriene og er i gang med Barna i Bakkebygrenda.

1 kommentar:

elisabeth sa...

Denne blir nok bra skal du se:) Her jobber vi med å plass til alle bøkene i huset, og jeg håper jeg snart kan få tid til å lese selv:)